ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

 

 

 علی‌محمد بزرگواری و نطق شدیدالحن وی

 

 

 به گزارش ایلام فردا، علی‌محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) پارلمان در مخالفت با کلیت و خط مشی دولت حسن روحانی، با بیان اینکه باید روح مدرس در مجلس حاکم باشد، تصریح کرد: نباید شاهد فعالیت وکیل‌الدوله‌ها و اقدامات اینچنینی در مجلس باشیم؛ البته خود این وزرا که اکثرا رای خواهند آورد به چاپلوس‌ها اهمیت نخواهند داد.

بزرگواری ادامه داد: کسی که تا دیروز شاهد بودم دست احمدی‌نژاد را می‌بوسید، حال ببین اینجا چه سخن‌هایی می‌گوید؛ اینجا محل نقد و بررسی است و باید درباره مباحث اینچنینی سخن گفت.

وی با بیان اینکه به من گفتند بگذارید تهرانی‌ها و نمایندگان کلانشهر‌ها سخن بگویند و شما از منطقه محروم سخن نگویید که به ضرر شما خواهد بود، اظهار داشت: من هم گفتم که سیدم و لر تبار، در نتیجه حرفم را می‌زنم و هر وزیری که رای آورد و به منطقه محروم من نگاه ویژه نداشت با چماق لری با وی برخورد خواهم کرد.

وی در ادامه گفت «آقای روحانی عزیز!»، که لاریجانی خطاب به بزرگواری اظهار داشت که بعد از آن «چماق»، «روحانی عزیز» خیلی معنی دارد.

این نماینده مردم در خانه ملت، با بیان اینکه اعتدال در قاموس طلبه‌ها یعنی حداقل ۵۰ درصد از کابینه و اطرافیان را از جوانان بگماریم، اظهار داشت: در کشوری که دانشمندان جوان آن دنیا را به حیرت وا داشته‌اند باید از جوانان بهره برد.

بزرگواری ادامه داد: حال در چنین وضعیتی برویم و از صندوق عتیقه آقای رفسنجانی و خاتمی چیزی در بیاوریم، درست نیست؛ اگر برخی از عزیزان را بخواهیم بر سر پروژه‌ها ببریم باید به آنها سرم وصل کنیم.

وی خواست که اعتدال در عمل معنا شود و خواستار جوان‌گرایی در دولت روحانی شد.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری از سال ۸۸ تاکنون بارها بحث فتنه و فتنه‌گران را مطرح کردند، گفت: این فتنه‌گران در حال تلاش برای بردن نظام و کشور به پرتگاه سقوط بوده‌اند، آنها نظام ما را به عنوان نظام متقلب معرفی کرده‌اند و حال در چنین شرایطی فتنه‌گران و حامیان آنها این افراد باید در کابینه باشند.

بزرگواری همچنین گفت: کسانی که در کنار فتنه‌گران حضور پیدا کرده و مردم را به کف خیابان‌ها آورده‌اند و آنگاه اراذل و اوباش در کنار جنازه سوخته بسیجیان کف زدند، چرا باید در کابینه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس بخوبی افراد مطرح برای حضور در کابینه را رصد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ما حتی آقای روحانی را نیز از ابتدای انقلاب تاکنون بخوبی رصد کرده‌ایم؛ من کسی بودم که نوارهای آقای روحانی را در شیراز تقسیم می‌کردم و می‌دانم که وی در فتنه ۸۸ تنها کسی بود که به عنوان یک اصولگرا سخنرانی کرد اما آن زمان دانشگاه‌های ما به کجا رفته بود.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی با طرح این پرسش که چرا سخن گفتن ما از فتنه اینگونه تعبیر می‌شود که ما افراطی هستیم، گفت: با توجه به چنین اظهارنظری، پس آیا مقام معظم رهبری که بارها درباره فتنه سخن گفته‌اند، افراطی هستند؟ من مقلد و تابع رهبر هستم و به همین دلیل هیچگاه با فتنه‌گران سر سازش نداشته و نخواهیم داشت زیرا آنها هزینه‌های زیادی را بر نظام تحمیل کردند.

وی یادآور شد: من کسی بودم که تریبون رئیس مجلس را گرفته و بر علیه سران فتنه شعار دادم و این موضوع در دنیا پخش شد. ‌من فقط از خدا می‌ترسم و از کس دیگری هراس ندارم و اگر حرف‌های اینچنینی را بیان می‌کنم به این دلیل است که ما دوست شما بوده و به دنبال تعامل هستیم.

بزرگواری از رئیس جمهور به پاس حضور وزرای پیشنهادی کشور، بهداشت، دفاع، دادگستری و اطلاعات قدردانی کرد و افزود: حضور افرادی همچون نوبخت و نهاوندیان قابل تقدیر است زیرا این افراد نیروهای توانمندی هستند.

وی با اشاره به حضور زنگنه در جمع وزرای پیشنهادی حسن روحانی گفت: حتما آقای زنگنه بیاید و پس از آن، آن آقازاده دله دزد مهدی هاشمی هم به صحنه آمده و میدان‌دار شود؛ اگر شرایط اینگونه است اصلا نباید به این وزیر رای داد زیرا این آقازاده‌های دله دزد در این کشور به نظام و روحانیت ما بسیار ضربه زدند که باید جلوی آنها را بگیریم.

لاریجانی خطاب به بزرگواری تاکید کرد: شما در سخنان خود اسم افراد را می‌آورید و به آنها توهین می‌کنید که این مباحث باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود، در واقع این عملکرد شما درست نیست و بهتر است رعایت کرده و درباره برنامه‌ها سخن بگویید.

بزرگواری در ادامه سخنان خود بخشی از سخنان امام علی(ع) در باره انتخاب مدیران را قرائت کرد و افزود: باید سابقه و عملکرد افراد مورد توجه قرار گیرد.



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت1:53---25 مرداد 1392
سلام ...ولی خیلی خیلی خنداره که بنی صدروباروحانی مقایسه کنی یه کم به سوابق هردوشون نگاه کن تارخ هم بد نیست یه نگاهی بندازی
پاسخ:چه ربطی به این مطلب داره؟


حسین
ساعت1:49---25 مرداد 1392
... راستی پس میزان رای ملت است یعنی چی؟!
پاسخ:بنی صدر هم 11 میلیون رای داشت زمانی که جمعیت ایران 35 ملیون بود در زمان صدر اسلام هم مردم اول با ابوبکر بعدش عمر بعدش عثمان و چند وقت بعدش با معاویه به جای حضرت علی(ع) بیعت کردند نظر مردم دلیل بر حقانیت کسی نیست مردم در طول تاریخ اشتباهات زیادی داشتند اکثر اشتباهات هم به خاطر پیروی از هوای نفس به جای عقلانیت و رضایت خدا بوده.


میلاد
ساعت21:46---22 مرداد 1392
حمید آقا دوست عزیز بنی صدر هم 11 میلیون رای داشت زمانی که جمعیت ایران 35 ملیون بود در زمان صدر اسلام هم مردم اول با ابوبکر بعدش عمر بعدش عثمان و چند وقت بعدش با معاویه به جای حضرت علی(ع) بیعت کردند نظر مردم دلیل بر حقانیت کسی نیست مردم در طول تاریخ اشتباهات زیادی داشتند اکثر اشتباهات هم به خاطر پیروی از هوای نفس به جای عقلانیت و رضایت خدا بوده.
پاسخ:منم با این صحبت کاملا موافقم


حمید
ساعت19:45---22 مرداد 1392
سلام دوست عزیز آقامیلاد بزرگوار این ریس جمهور 18میلیون رای داشت لطفا شخصیت خودتان را بیشتر از این خراب نکنید.

زهرا
ساعت19:42---22 مرداد 1392
خدایا ببین ادبیات کهن مارا دلمون خوشه مسلمانیم...مثل سگ وگربه افتادیم به جونه همدیگه...کیا میخوان ححکومت کنن

د


میلاد
ساعت22:51---21 مرداد 1392
تو اخبار دیدم کسافت روحانی بهش نیش خند میزد و مسخرش میکرد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب: علی‌محمد بزرگواری و نطق شدیدالحن وی علیه کابینه روحانی, توسط مصطفی
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}